PROMOSI



KEPADA SEMUA AHLI DIHARAP DAPAT COPY AND PASTE LOGO INI KE BLOG ANDA. TERIMA KASIH

JEMPUTAN UNTUK SEMUA

Kami dari persatuan pencinta arnab johor ingin menjemput kepada semua penternak, pencinta, peminat atau mana-mana badan atau pertubuhan untuk turut serta menjadi ahli persatuan pencinta arnab johor. Sila hubungi pihak urusetia pendaftaran atau emailkan kepada arnabjohor@gmail.com untuk mendaptakan borang pendaftaran ahli.

Setiausaha Persatuan

Popular Posts

Friday, April 22, 2011

FAKTA PERSATUAN

Sejarah Penubuhan

     Persatuan ini telah ditubuhkan oleh seramai 13 orang penternak dari negeri Johor Darul Takzim yang berminat didalam membangunkan dan mengembangkan industri ternakan arnab di Malaysia khususnya di Negeri Johor Darul Takzim tidak kira dari segi skala yang besar-besaran atau sekadar hobi didalam memelihara haiwan yang menarik ini.
    Pada tanggal 4hb Julai 2010 pada waktu 9:30 malam satu mesyuarat penubuhan  Pertubuhan telah diadakan di Dewan Orang Ramai Kempas , Johor Bahru bagi merealisasikan impian untuk bersatu dibawah satu Pertubuhan. Pada awalnya nama Pertubuhan ini dipilih sebagai "Komuniti pencinta Arnab Selatan" tetapi disebabkan oleh beberapa masalah teknikal dan turut dinasihatkan oleh Pendaftar Pertubuhan Malaysia maka nama pertubuhan terpaksa diubah kepada "Persatuan Pencinta Arnab Johor". Maka pada 05hb Ogos 2010 borang pendaftaran berserta dengan segala dokumen yang diperlukan untuk menubuhkan persatuan telah dihantar ke Pejabat Pendaftar Pertubuhan Malaysia di Johor Bahru.
     Pada 2hb Oktober 2010, Pertubuhan ini telah mendapat pengiktirafan sijil dari Pendaftar Pertubuhan Malaysia.




JAWATANKUASA PENUBUHAN PROTEM

 Yang DiPertua      
En.Hairul Nizam Bin Tumin

Naib Yang DiPertua     
Dr.Kamarul Akmal Arif Bin Abdul Manaf


Setiausaha 
En.Mohammad Fahqrudin Bin Haji Ahmad 

Penolong Setiausaha     
En.Mohammad Nur Azhar Bin Ngah 

Bendahari 
En.Shafik Bin Mohammad Anas 

Ahli Jawatankuasa 
1. En.Nurul Azlan Bin Samsuddin 
2. En.Ungku Abdul Rahim Bin Ungku Abdul Hamid
3. En.Rohaizam Bin Alwi
4. En.Mohammad Maarof Bin Hussain 
5. Pn.  Junaidah Bt Embok Dalik

0 comments:

Muar

Johor Bahru

Kulai

Kluang

PERHATIAN

-PERSATUAN INI TIDAK DITUBUHKAN SEMATA-MATA UNTUK AHLI DARI NEGERI JOHOR SAHAJA. KAMI SANGAT-SANGAT MENGALU-ALUKAN PENTERNAK, PENCINTA ATAU PENGGIAT HAIWAN INI DARI NEGERI LAIN UNTUK TURUT SERTA BERSAMA-

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008 | Blogger Blog Templates

Back to TOP